physiowave-physical-manual-therapy.png

Θεραπεία Ξηράς Βελόνας (Dry Needling)

Τι είναι το Dry Needling;

Το Dry Needling (Μέθοδος Ξηράς Βελόνας) είναι μία αποτελεσματική τεχνική κατά την οποία μία κλασική βελόνα Βελονισμού εισάγεται στην πάσχουσα περιοχή με σκοπό να απενεργοποιήσει τα σημεία πυροδότησης του πόνου (trigger points). Η απενεργοποίηση των trigger points, σε συνδυασμό με το κατάλληλο θεραπευτικό ασκησιολόγιο οδηγεί σταδιακά στην επούλωση των τραυματισμένων δομών της περιοχής και στην εξαφάνιση των συμπτωμάτων.

Γιατί ονομάζεται Μέθοδος Ξηράς Βελόνας;

Ονομάζεται Μέθοδος Ξηράς Βελόνας διότι η θεραπευτική τεχνική περιλαμβάνει την εισαγωγή μίας εξαιρετικά λεπτής βελόνας χωρίς την έγχυση φαρμάκου. Το γεγονός ότι δεν εγχύεται κάποια ουσία στο σώμα αποτελεί πλεονέκτημα, γιατί ο φυσικοθεραπευτής μπορεί να χρησιμοποιήσει τις κλασικές βελόνες του Βελονισμού που είναι πιο λεπτές, περισσότερο ανεκτές, ενώ παράλληλα δεν παρουσιάζουν καμία παρενέργεια.

Σε ποιες παθήσεις συνιστάται;

Το Dry Needling έχει άμεσα αποτελέσματα στην αντιμετώπιση μυοσκελετικών παθήσεων και τραυματισμών, όπως:

• Αυχενικό σύνδρομο
  • Πόνος στην πλάτη
  • Οσφυαλγία
  • Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα
  • Παγωμένος ώμος
  • Τενοντίτιδα-τενοντοπάθεια
  • Μυαλγία
  • Κράμπες
  • Δύσκαμπτες αρθρώσεις
  • Σύνδρομο απιοειδούς
  • Σύνδρομο πλατείας περιτονίας
  • Πελματιαία απονευρωσίτιδα

Πως λειτουργεί το Dry Needling;

Η ειδική βελόνα εισάγεται στην ευαίσθητη περιοχή του συσπασμένου μυϊκού σημείου προκαλώντας μία τοπική, μυϊκή αντανακλαστική αντίδραση (την οποία διαπιστώνουμε μέσω ηλεκτρομυογραφήματος). Αυτή η αντίδραση προκαλεί στη συνέχεια μία ακολουθία γεγονότων (αύξηση κυκλοφορίας, αύξηση τοπικών ενδορφινών, κλπ.) που χαλαρώνουν σταδιακά τον μυ. Η μείωση του μυϊκού σπασμού συνεπάγεται αυτομάτως και μείωση της έντασης του πόνου.

Στο κέντρο φυσικοθεραπείας Physiowave η μέθοδος Dry Needling εφαρμόζεται με βαθιά γνώση της τεχνικής από έμπειρους και ειδικά εκπαιδευμένους φυσικοθεραπευτές, οι οποίοι αξιολογούν και εφαρμόζουν τη θεραπεία καταρτίζοντας εξατομικευμένο πλάνο για κάθε ασθενή.